sâmbătă, 13 septembrie 2008

Ganduri tarzii, dar nu si tardive

Undeva , pe o carere , ratacesc gandurile mele .Fizic , sunt prezenta intr-o camera cu pereti de culoarea vaniliei si mobila de cea a abanosului , dar spiritual, ratacesc pe multe drumuri ,dar cred ca voi reusi sa ma adun , ca de fiecare data.Ce e ciudat e faptul ca atunci cand esti imprastiat , cand iti cauti bucatile din puzzle'ul mintii , esti mult mai receptiv la semne.Acum 2 zile , seara, venind de afara, tot cautam cartela ca sa deschid usa.In acest timp, un pustiulica de 7-8 ani imi spune ca "e deschisa".Avea dreptate ;nu mai e un secret de mult timp ca , de cele mai multe ori , ceea ce cautam e foarte aproape, atat de aproape incat e incrustat/a in existenta noastra zilnica, nu mai prezinta ineditul pe care il vrem la fiecare pas , ci ineditul prin fiecare reaparitie.E o intamplare aparent banala, dar pentru mine capata numeroase conotatii.

Razna?
Eu?
Probabil!

Acum cateva zile am ajuns la o constatare de zile mari si am decis sa o aduc in favoarea mea.Nu a mers si asta e bine pentru ca inseamna ca asa a fost sa fie.Trebuie sa ne asumam propriile greseli si uneori si pe ale altora.Ca sa rezum==>Perfectiunea universala e un joc trist de marionete cu zambete fericite ,dar guri shimonosite.Nu merita sa o cauti , niciodata! Nici cautarea ,indiferent la ceea ce se refera, cu cat mai putine imperfectiuni nu merita! Imperfectiunile cele mai savuroase , din contra, trebuie traite din plin. Prea multe , te aduc prapastios de aproape de esec ,prea putine , prea aproape de monotonie si sobrietate batraneasca, asa ca ...incetati a va mai dori sa traiti "ca la carte".

De ce sa ne cautam eul ?Ne vom pierde printre mastile altora.Constientizati-l mai bine.
Ce ganduri am.Rataciri razlete ,aparent fara sens , ma fac imperfecta , the way i want to be.

4 comentarii:

Anonim spunea...

si nu crezi ca e mai bine? ce ar fi daca lumea ar fi perfecta.. no havin' fun .. no stress like me ..o adevarata pierdere;)) recunosc ca si mie-mi place sa fug departe sometimes.... si daca nu am cum ,, gandul ma poarta departe mereu (salvarea mea). si-mi place sa visez cu ochii deschisi chiar daca .. unele nu se pot indeplini:-< .. life is too short to be somebody else:P

Ale spunea...

e bine sa tinzi cateodata spre perfectiune. dar doar cateodata. de exemplu la scoala, e un exemplu destul de elocvent. in viata de zi perfectiunea e prea overrated. unii oameni alearga si traiesc si mu7ncesc zilnic numai pentru a atinge perfectiunea. thats so wrong. ideea e sa traiesti. sa te distrezi. sa visezi si sa'ti implinesti visele:)

Anonim spunea...

Articolul asta ma duce cu gandul de ce oamenii tind spre perfectiune?...crezand ca asta e scopul vietii...la urma urmei viata ne-o facem noi cu propriile maini, propriile idei, sperante, ganduri, vise...asa ca in loc sa stai sa pierzi vremea cu gandul la cat de perfecta ar fi viata ta dak ai face aia dak ai face ailalta, dak te-ai baga cu bunaciunea aia(cunosc astfel de persoane)...iti dau un sfat TRAIESTE-TI VIATA

allesya spunea...

desigur:D