marți, 23 septembrie 2008

Critica sau...?

Ce-mi place sa citesc critici!Nu, nu ma refer la ceea ce au criticat de'alde Calinescu, Iorga,Maiorescu , Eugen Simion etc in mod special, ci la criticile pe care le emit foarte multi cu referire la munca altora.Imi iau pastila zilnica de ras in mod virtual , ca ce mama masii , doar e la moda sa traiesti "pe net".Apropo, faptul ca am mentionat scriitori celebri e pentru a va convinge de nivelul meu saturat de cultura.Sper ca nu am reusit-asta ar insemna sa fiti la fel de mediocri ca mine.
Ce am observat eu , ca o fina analista [e al 2lea nume.daca vezi doua esti bolnav psihic] ce ma autoproclam ,e ca ,daca nu criticam ,suntem criticati;daca criticam -poate si mai mult decat in cazul anterior.Critica e in adn'ul individului.Ala metaforic.Critici si tu , critica si ei , critic si eu.Urasc critica.Prin deductie logica, obiect la care am chiulit intr-a 9a cam juma' din ore], ma urasc si eu.La modul general.Ajungand la cel particular , vin acum si va zic ceva de genul:singura critica morala e cea care critica critica.Aduc situatia in favoarea mea , ce naiba?! Asa facem toti.Ma cert cu mine si acum o sa-mi spuna vreo persoana a carei inteligenta ma depaseste in mod simtitor ca sunt increzuta si apucata.Degeaba!Nebunii niciodata nu recunosc ca sunt nebuni,nici macar in momentele de rara luciditate, pt ca atunci isi dau seama ca sunt normali.
Despre nebunie aberez in alt post.Pe ziua de azi , am depasit norma de ineptii.Apropo, exista asa ceva?

Sper ca nu luati in serios ce am scris ceva mai sus.E un pamflet.Sau poate nu!

7 comentarii:

Anonim spunea...

ne-am nascut in critica, avem asta in sange , bine, nu toti , dar majoritatea .. si vom muri tot in critica .. ca de n'ar fi ea;)) .. avem sete de critica, foame , ... si o putem degusta savuros:x;)) .. chiar imi place :P .. show me what u got:P ..

Anonim spunea...

gusta*

ClaudelGFX spunea...

nu, nu ne-am nascut in critica, ne-am nascut criticati, la orice miscare pe care o faci in viata primesti un criti-comentariu, logic ar fi, daca esti critica inseamna ca existi.

Anonim spunea...

Critica va ramane in ochii celor care critica...a majoitatii...a fi criticat nu ins neaparat sa fii important cum spunea cnv in comentariu...a critica nu inseamna neaparat sa fii spart...asadar shi prin urmare adevarata critica nu o facem noi, o vom primi de sus.


Mentionez ca ceea ce am scris mai sus este tot un pamflet:))

Anonim spunea...

interesant
critica criticii criticate de criticatori criticand criticarea
chiar am scris eu asta?!
dar ce-ar fi lumea fara critica - mai ales critica constructiva???
si mai ales ce-am fi noi daca am apleca urechea la toti cei care n-au nimic mai bun de facut decat sa critice?

allesya spunea...

Critica e asemenea unei oglinzi sparte si/sau murdare.Intamplarea face ca,uneori,imaginea redata sa fie mult mai interesanta si frumoasa-ceea ce tind sa cred ca e critica constructiva.
Critica mediocra, facuta fara putina clementa, se reduce la o barfa spusa celui pe care il criticii, dar discutata anterior si cu altii.Criticand critica,ne criticam pe noi.Dar poate e mai grav decat sa ii critic numai pe ceilalti pt faptul ca ar critica ,de multe ori,fara rost, iar asta m-a determinat sa ma includ si pe mine in schema:))

Anonim spunea...

Sper ca nu luati in serios ce am scris ceva mai sus.E un pamflet.Sau poate nu!


cel mai tare final :X:X:X

sunt mandru d tn :(( :(( :)):*:*