vineri, 12 septembrie 2008

Toamna


Toamna...voi o simtiti ?Eu nu.In afara de racirea temperaturii si de Soarele , care evita sa-si mai etaleze farmecul prea des, parca nu s-a
schimbat mai nimic.Eu astept covorul ruginit de frunze,copacii semi-dezgoliti, banca trista de pe drumul catre scoala in care am
copilarit,ceata de dimineata,ploile melancolice de dupa-amiaza si apoi Soarele ce straluceste diafan ,ca o ultima urma a verii incendiare.
Esarfa sa-mi fluture-n vant, gandul sa-mi zboare strigand,timpul sa ma limiteze , ploaia pasii sa mi-i urmeze.Dar toamna e fascinanta.E calda.E aurie si ruginita de un vartej de frunze triste.E colorata fervent de ploi si
nori,de desenul in creta al unor copii,a carui urme dispar sub pasii grabiti a calatorilor infrigurati.
Toamna e o impletire de melancolie si liniste sufleteasca, o reprezentare perfecta a sufletului fiintei umane aflata in plina maturitate.Toamna a maturat orice vis de vara,dar a lasat implinirile;toamna mi-a furat iluziile cu care ma hraneam,dar mi-a daruit altele mai putin amagitoare.Toamna-ti plange la picioare si de asta cei mai multi cred ca e in zadar sa ii
zambeasca.
Odata cu toamna,incepe si forfota scolii,si a chiulurilor deasemenea si a diminetelor somnoroase cu iz de cafea bauta in graba,incep si intarzierile,incepe si asteptarea vacantei de iarna.Ce frumoasa e toamna cand o privesti drept in ochi,cand o traiesti si o lasi sa te traiasca! Uneori pare o creatura funesta si anodina , alteori e un reviriment ,cu precadere in zilele fara ploi si fara ceata,cand natura sopteste bogatie in urechea ta si tu o poti auzi.
Astept toamna pe care o stiu eu...nu ma dezamageste niciodata!
Si o melodie draguta.Enjoy!

2 comentarii:

Anonim spunea...

da! chiar imi place tomana:x mai ales descrierea.. si inca ceva .. la naiba ! vine ziUA MEA!!!!!!!! sunt inplina toamna, ador linistea , vantul ce se strecoara pe la urechi ca o melodie ce trebuie acompaniata .. de o alta persoana .. poti fi chiar tu! lasa-ti inima , si dorinta de a auzi intreaga simfonie a Ei.lasa farmecul culorilor pastelate sa-ti vrajeasca privirea :d e toamna iar:X :X:X:XX:X:X:X:X:X:

Anonim spunea...

Pentru mine toamne e ca o a doua zi, dupa o betie(vara) shi esti mahmur; pana sa te dezmeticesti cazi adanc in propriile-ti trairi,iar apoi brusc te izbesti de realitate...buna dimineata...bine ai revenit printre noi.

E un anotimp ce te pregateste pentru inima rece a iernii care iti creeaza un sentiment de melancolie, ca mai apoi sa constati cu stupoare ca a mai trecut un an...fii vesel, dar ai grija, timpul trece.