vineri, 25 aprilie 2008

papuselul roz [24 feb 08]

Il vezi pe strada.Are un mers efeminat, o sapca multicolora, o geanta roz pe o parte si adidasi asortati.Visul lui este sa aiba o masina ciclam.Te priveste de sus si nu pentru ca ar fi superior ci pentru ca nu a invatat sa si coboara ochii.La vederea oricarei mimoze imbracata ....imbracata am spus? Ma scuzati, semiimbracata multicolor , se extaziaza complet si ii arunca un zambet sclipitor de gigolo americano.Nu stie sa o salute , dar compenseaza prin a spune cu toate delicatetea de care este capabil(adica aia inexistenta):”Papushe, bem o cafea?”.Este foarte subtil.Diafan ca o basculanta, capabil de incursiuni in vasta cultura universala( haine prefacute de firma,adica deh, stie unde sa le gaseasca-e si asta o arta; ultimele hituri comerciala-puncte de suspans....si alte chestiuni delicate ,pe care le stie, dar refuza sa le discute...pt ca deja s-a plictisit de ele...ma scuzati, simt nevoia sa tusesc...) el , reprezinta,visul oricarei....la naiba, nu reprezinta ...chiar este....al cui, nu stim.Eu una, nici nu vreau sa aflu.E baiatul care isi neaga preferintele anterioare, modelandu-se dupa prietenii si de ce nu, preastimatele sale iubiri efemere.Extremist, e capabil de orice pt a obtine stima noilor sai amicii.Sunt noi in permanenta pt ca ii place sa diversifice.Nu a luptat niciodata impotriva curentului.Ba din contra, se adapteaza din mers oricarei schimbari.Adaptibilitatea e f buna, dar atunci cand e autentica.Din nou papuselul.Exemplarul asta, asa cum va asteptati (sau nu) e capabil de mari sentimente.Se ataseaza profund de un bigmen sau de un tricou.La naiba, chiar si de frumoasa sa geanta...pff,il invidiez.Papuselul asta gheis, in arhetipul a carui denumire am desemnat-o deja sau daca nu, o intelegeti printre randuri,e foarte inteligent.Vreau sa spun ca a trecut clasa.Astazi afli ca e la un liceu, maine deja si-a schimbat si orasul.Pacat ca nu isi tine minte propriile minciuni.Ar putea, din bun-simt fata de propria persoana,scuzati...bomboana,sa iti noteze perlele ca sa le mentina in continuare.Ii place sa se considere f atractiv.Ce e ciudat, ilar si totodata grotesc este ca nu e singurul care face asta.Zeci de „papushele” ii confirma impresia.Macar de ar fi dragut, ar zice’o pe bune, dar nici macar nu e! Hehe, sunt cam perimata in gandire.Am uitat ca el e cool, e sexy, e ademenitor...ca o sperietoare de ciori....E fals, daca deja nu v-ati prins.Tocmai prin profunzimea si adeziunea prezentata fata de fiecare perioada din viata sa.Cum poate trai atat de deplin fiecare etapa?Ar insemna ca e mai plin de viata ca toata planeta la un loc.Nu ma refer la o persoana anume daca inca n-ati observat.Ar fi fost ideal sa exista numai un exemplar din aceasta specie( care se multiplica cu viteza sunetelui ) , ci la toti cei care se incadreaza in categoria asta.Nu mi place sa ordonez oamenii,mi se pare tipicara faza, lipsita de originalitate si deci, si de haos...dar, in cazul acesta am facut o exceptie...ce nu fac eu pt papuselul roz.Nu conteaza daca, s ar imbraca in roz, dar ar demonstra ca inteligenta sa nu se reduce la deosebirea nuantei de roz pal de roz aprins.Insa....nu o face.Nu a facut-o pana acum si nici nu cred ca o sa faca asta prea curand.Orice ar fi, eu ii multumesc ca exista.A fost muza mea...arhetipul asta ,simbioza perfecta intre comic, superficialitate si penibil...si sper ca de ziua lui, indiferent cand va fi aia, va primi un desteptator...ca sa se trezeasca din ....starea asta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

wow.... ce sa mai...aproape k nu mai am cuvinte.... :P un adev talent...superb:X:X:X:*:*:*:*